teisipäev, 16. veebruar 2010

Ela ja lase teistel elada

Sain täna ühe kirjatüki, juba teise samalaadse, mis tegeleb minu nn "analüüsiga" ning on kantud üdini negatiivsest toonist. Et ma pidavat olema liiga kinnine, liiga sissepoole elav, kobama pimeduses ning midagi viljakat ega õitsvat sealt paista ei olevat...
Ja siis veel read stiilis, et kui tahad oma pimedust mõista, tuleb minna valguse juurde, teda kuulata, temaga ühte heita (!!??!!) ja selle kõiketeadva, -päästva valguse all pidas kirjutaja silmas, oh ülletust, iseennast!

Võtab kohe sõnatuks.
Ma pole kunagi mõistnud, kust võtavad osad inimesed omale õiguse tulla teise elu nö ümber sisustama, enda parema äranägemise järgi teisiti korraldama, arvates ilmselt, et teevad sellega teise inimene paremaks ja õnnelikumaks, aga välja kukub hoopis vastupidi. Kust on inimesel karanud pähe üliegoistlik pildike sellest, et tema, ja ainuüksi tema, on maailmas kõiketeadev guru, ning kõik teised tema ümber vaimult pimedad ning ihult nõdrad? Ma ei ole kunagi palunud sellelt isikult( õigupoolest üldse mitte kelletki) mitte vähimatki kübet eneseabi. Aga tema tuleb, algul mustab minu elu ja olemist, ning siis, palun väga, lubab lahkesti - tule ja maga minuga, siis läheb paremaks!!
Appi, Halleluuja ja taevamanna!!
Kas ma tõesti paistan nii hädine, õnnetu ja vilets välja, nagu ei suudaks ma enam sammukestki ilma kõrvalise abita astuda? Või mis veel hullem, kellegi suvalise, andke andeks väljendust, aga paraja karvikuga voodisse hüppama, et oma väidetavast vaimupimedusest suure valguse kätte jõuda???

Olen seni oma "varjudemaailmaga" vägagi rahul, kavatsen ka edaspidi olla ja arvan, et maailmas peab siiski valitsema tasakaal- kõik inimesed ei saa ega ole loodudki aina leegitsema, valgustama. Varsti põleks ju niimoodi kogu ilm muidu pihuks ja põrmuks, kusagil peab leidma ka värskendavat hapnikku ja jahutavat varju. Sellisteks puhkudeks ongi loodud Meretuule taolised indiviidid. Kahju, et mõni ei oska seda oma suure ego tagant näha ega hinnata.

P.S. Mingitel suurushullustuses vaevlevatel egomaniakkidel ma JÄTKUVALT ennast suunata, käsutada, allutada, raamistada jne ka mitte nende (vähemalt väidetavalt) kõige parematel, õilsamatel ja aatelisematel eesmärkidel, ei kavatse lasta!! (puhisen nördimusest hetkel)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar