neljapäev, 18. veebruar 2010

Jäätee vangis

Uuh, olen viimased paar kuud olnud oma saareksee peal ääretumalt kodukeskne, (st vaid korra kuus linnas käinud).
Nüüd olevat meil kohe eriline vabadus - ametlik jäätee puha avatud ja autoturiste loendati eelmise nädalavahetuse aegu ikka mitmetes sadades. ( no ja oli ka - külavahetee muutus parajaks maanteeks, kus iga minuti järel keegi siia-ehk sinnapoole kimas).
Aga arvake ära- mitte igaühele ei too see kauaoodatud vabadusi kaasa. Nimelt seoses ametliku jääteega ei toimi enam praamiühendus kuigivõrd ja mina, va autota kodanik, olen puhta plindris. Nimelt oleks mul tarvis laupäeva hommikul/päeval linna saada ning sooviksin pühapäeva pealelõunal tagasi kodusaarele pääseda. Aga... Näri muru, praami justament nendel aegadel ei käi!! Laupäeva hommikul suvatseb praamikene end vaid linna poolt Sviby kehitada ning alles pühapäeva õhtul Rohukülla tagasi. Ehk siis risti vastupidiselt minu suundadele. Mistõttu polegi nagu ilma autonduseta võimalik nädalavehtusel linnas viibida. ...
Vastik, vastik, vastik...

Mulle jäävad loomulikult alles ka suurepäased alternatiivreisimise variandid:
a) hääletada ( talvel ja külmaga, ha-haa...)
B) matkata üle jää jalgsi ( veelgi "meeldivam", eriti teades, et ka tirts peab selle katsumuse koos minuga läbi tegema)
c) riputada kuhugi avalikku paika (nt poodi ?) välja kuulutus, et kui keegi hea inime läheb sel ajal linna poole, võtaks ehk minu ja tirtsugi pardale ...

vÕI siis hoopiski:
d) kopitada kodus ( kuni kevadeni, mil VÕIBOLLA tehakse graafik natukenegi INIMLIKUMAKS)
Saareelu "rõõmud" jälle, eksole :(((

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar