esmaspäev, 11. jaanuar 2010

IIIIIIIIIIgav on

Tirtsu lasteaias on juba nädal aega külmapühad, sest ruumides on sooja vaevalt 10 pügalat. Mis jama sinna torudesse lõi, keegi ei tea. Asja uuritakse.

Mis tähendab aga seda, et tirts peab mul tööl kaasas olema.
Mul aga praegu aasta vastikuim aeg - need ahh..aruanded. Jah. Numbrid ja arvutused ja tabelid. Jõle tüütu, aga hea, kui juba kaelast ära saaks.
Teed lapsele selgeks, et palun ära sega mind praegu, mul on tähtis töö, tähtaeg läheneb ja...
Igatahes üritad seda lapsele selgeks teha.
Ta vaatab sind arusaamatuses- millest sa räägid? Mai saa sõnagi su jutust aru. Mul on igav. Tegele minuga.
No joonista midagi.
5 minuti pärast on laps tagasi. Ma ei taha praegu joonistada.
Loe siis midagi.
Ma juba lugesin.
No ole siis veidike arvutis.
10 min pärast on laps tagasi - see on nii paha arvuti, paneb silmad kipitama.
No värvi siis pilte.
5 min pärast on laps tagasi- need pliiatsid on nii nürid...
Ohh, no laps-laps, leia siis ise endale mõni meelepärane tegevus!

Mida teeb siis igavlev 6- aastane põnn ühes teatavas riigiasutuses, kus peab kogu lahtioleku aja valitsema suhteline vaikus, rahu, puhtus jne:

* Tirib ruloosid ette ja eest ära (emme, mis SEE nupp veel teeb.. Oih, kuidas ma nüüd selle tagasi saan!!?!)
* joonistab endale markeriga näole ebamääraseid kujundeid (ja hirmutab kogu päeva oma musta näoga külastajaid!)
* loeb kriminaalromaani (Dana Martoni "Salajane leping". Väidetavalt luges ta ühe jutiga läbi 15 lk ja kinnitas, et palju põnevam kui lasteraamatud).
* Kriuksutab saabastega vastu põrandat, jättes sellele kenasid musti triipe( te ikka mäletate, et u 3 nädala eest käidi seda suure raha eest puhastamas, jah?)
* Ujutab mu töölaua oma asjadega üle (no näiteks joonistused, kustukummid, värvipliiatsid, ajaleheväljalõiked, küpsisepuru jne jne)
* Arvutab kalkulaatoriga, kui palju on
121260+957019265
ja siis 349476+097347-907564
ja siis 34864+56++0ˇ488657+08785-876591245+0747562094985
ja siis...
ja... siis veel ...
ja siis...
teatab mulle selge ja kõlava häälega kõik saadud vastused. (Emme, see väike arvut arvutab täitsa õigesti: 8-8 ongi ju null!!)
* Sosistab iga veerand või poole tunni järel tungivalt: kui kaua sa veel siin pead olema? või Miks me juba koju ei lähe? või...
Igav on , noh.
Kuidas need suured inimesed küll aru ei saa!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar