teisipäev, 12. jaanuar 2010

Ma püüan ikka positiivne olla...

... Täitsa teadlikult püüan, teades, et loomuldasa olen ma hästi negatiivse ilmavaate, depressiivsete sundmõtete, virila loomu ja muu ilusaga geneetiliselt õnnistet...
A no mõnikord kohe ei tule välja. Üldsegi.

Ma ei käinud eelmine nädal tantsutrennis. See nädal ka ei lähe. Ning (kas ja) millal üldse sinna minna saan, on suure küsimärgi all. Sest:
meie praamigraafik on JUBA JÄLLE ära vahetatud. Eelmise aasta lõpukuudel tehti siin suur avalik arutelu ja puha, et arvestame ikka kohalike soovide ja ettepanekutega uue graafiku koostamisel jne. Ma siis panin ka oma tagasihoidliku palve, et no jätke ikka see teisipäevane õhtune praam kella viiest käima, muud palvet ei olekski.
Nüüd pole sest arvestamisest küll õhkagi näha. Ma olin vist ainuke loll jälle, kes uskus, et neid arvamusi keegi ka loeb ja arvestab. Tuleb välja, et hoopis järjekordne Bürokraatia värk, et teeme vormitäiteks ära ja viskame nurka tolmu koguma need kohalike soovid. Sry kui nüüd kellelegi liiga teen, aga selline mulje jääb küll. Ja tunne, et minu kui kohaliku üksikisiku soovidega, kes ometi iganädalaselt praami kasutab (mõnikord isegi mitu korda nädalas), ei ole üldse arvestatud. Teeb meele väga mõruks.

Nojah, ma olen ikkagi lõppude lõpuks kainelt mõtlev inimene (vähemasti püüan olla) ja leidsin, et mis siis ikka - kui tanstima ei saa, siis ei saa, töökoha säilitamine on siiski esmatähtis ja kui selle pärast tuleb lemmikhobist loobuda, tuleb see mõru pill alla neelata.
Teisalt jälle tekib trotslik küsimus - kas ma tõesti kavatsen nii kergesti alla anda? Olgem ausad, ma olen oma hobiga tegelemise jaoks algusest saati palju võidelnud, räheldnud, ennast kulutanud. Line-tants on mul juba nii südames, nii suur tükk elust, et niisama heast peast sellele käega küll enam ei löö.
Niisiis pidasin treeneriga väikest viisi nõu, mida teha. Kõne alla tulid mõned eratunnid, kui oleks veel huvilisi ( ja selle taks ei olekski 10 x tavatunnist kõrgem nagu tavaliselt). Ja iseõppimine kirjelduste ja videote põhjal ja... No aga see pole ikka päris see, kui teistega koos tantsida. Ma ei ole ju tegelikult loomu poolest üldse suurem asi seltskonnainime, ikka nokitsen pigem omaette, aga vot line-tants ongi vist mul see tasakaalustaja. See tantsuliik on juba oma olemuselt ju selline, mis lausa nõuab rohkem kui 1-2 tantsijat, et tema efekt (liigutuste sünkroonsus jne) üldse mõjule pääseks. Kaua sa ikka üksi koduseinte vahel seda vihud.
Siis püüdsin asja enesele positiivseks mõelda - ma saan (tantsu arvelt) senisest rohkem tegeleda kõigi teiste asjadega, millega kah olen tahtnud tegeleda, aga pole aega jäänud. No kasvõi toosama rootsi keel, mida ikka usinamalt kui kord nädalas nüüd püüan õppida. Ja oma kodusaare- ainelist uurimust on plaanis jätkata kolmanda osaga, algus on sees, materjali koguneb, aga oleks vaja pikemat pühendumist, süsteemsemat lähenemist, süvenemist.
Nii et tegevuse puudust olla ei tohiks, aga hing on tantsu pärast nii haige praegast, et vägisi tahab pisar silmanurka hägustama tõtata.
Ma ei lase seda siiski veel ligi.
Püüan iseenda loomusest üle olla.
Positiivselt mõelda.

Jah.

Täna siis uurisin jälle nutuse näoga graafikut ja avastasin, et ohoo- see ju kehtib ainult jaanuari lõpuni.
Mis tähendab, et veebruarist on JÄLLE UUS graafik seinal! Kas mul aga maksab naiivselt loota, et siis on teisipäevane õhtune aeg tsipa varasemaks tõstetud ja mul õnnetsub siiski taas trenni lipsata?
Väheusutav, kõmiseb sünge negativism mu alateadvuses.
Lootus sureb viimasena, teatab keegi peenikese häälega teisest hinge salasopist.

1 kommentaar:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing
    Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 1 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 1 week transaction.

    VastaKustuta