reede, 13. november 2009

13 ja reede

Oleksin ma väga ebausklik, siis ei pistaks ma täna oma ninaotsagi toast välja. Õnneks olen ma ebausklik ainult natuke ja seega midagi väidetavalt õnnetu kuu- ja nädalapäeva kokkulangevuse tõttu tegemata pole jäänud.
Õigupoolest mõtlesin ma selle üle alles siis kui lõuna paiku koju üleliigseid asju ära ning mahajäänuid juurde tooma kõmpisin. Siis leidsingi, et täna ju reede ja 13, aga mul seni hämmastavalt kenaste päevake möödunud. Ptüi ptüi, et ma nüüd midagi ära ei sõnuks ... Aga tjah, sain ühe toreda etteaste pakkumise Haapsallu, mida on parajasti paar nädalat aega rahus ette valmistada. Peagi on algamas loodetavasti ka Line-tantsu koosviibimised Haapsalus ning täna toimus üle pika aja ka rootsi keel.
Hmm, mulle see keel meeldib, olen peale kursust kohe pool päeva sellel lainel ja häälin mõttes sõnu ja väljendeid ning unistan ajast kui oskaksin ka ise seda juba soravalt rääkida. Naljakas küll, kuigi rootsi keel iseendast on ju ka selline hakitud rõhkudega ja kangevõitu olemisega, siis ikka on nii, et kui algaja eestlane seda pursib, on nii rootsi kui mistahes muul keelel minu meelest alati juures ainult eestlasele omane puine maik. Täna oli tunni alguses kohal ka üks päris rootslane, kes meie õpetajannaga seal sundimatult vestles- kuulasin nende juttu hoolega, paarist asjast sain vist arugi, aga püüdsin just meelde jätta keele kõla, sõnade rõhke, kõne voolavuse rütmi. Olen paras keeltehull jah, mis teha .

Tegusaid aegu on oodata ka õhtuks, mil tirtsul avalik esinemine ja päris õhta pidavat kohalikus trahteris miskisugune pidu olema. Eks näis, ehk kiikan kah ukse vahelt sisse, nii vahelduse mõttes, et kas siin saarel on tõesti võimalik, et ka keset kõige süngemat sügisest aega mingi üritus korraldatakse ja mis siinses mastaabis veelgi suurem ning tähtsam küsimus - kas sellest ka OSA VÕETAKSE ja kui, siis kas ikka aktiivselt, rõõmsalt või on põhirõhk siiski vaid kontrollimatul alko tarbimisel jm sellega kaasneval? Loodan väga igal juhul parimat võimalikku varinati olemata siinjuures ka ise päris kindel, milline see olla võiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar