reede, 27. november 2009

Teistsugune reede

Täna väga vara öösel ( no nii umbes 00.44) kui ma peaaegu et juba magasin, hakkas mu telefon piiksuma ja sain A-lt sõnumi, mis mind üliväga rõõmustas. Oli spontaanne öine kõne ja mu hallist ja valutavast ja üksluisest maailmast sai hetkega kirju, ootav- lootev-hele.

Uskumatu, kui palju ühe inimese väljailmumine võib muuta. Olin hommikul ärgates üle aegade RÕÕMUS! Tahtsin ärgata selleks, et asuda tegudele !!
Kuulan Tori Amost, eriti tema Crucify`d ( http://www.youtube.com/watch?v=wpC2iW5rplc, )
ja Cornflake Girli ( http://www.youtube.com/watch?v=cQ5VlOl6tj4 )
aga vahepeal ka uskumatut harfimängijat Andreas Vollenweiderit ja olen täis eluindu.
Ma näen jälle öist kuupiastet.
Ma haistan sügise kurvameelset ja niisket, ent siiski nii omakodust hõngu.
Ma saan taas hellust oodata.
Ma saan jälle ellu ärgata.

Sa oled vist jälle armunud, küsis hiljuti üks mu käest.
Jah, ja nagu minu puhul alati- uperkuuti, hetkega ja vahel isegi enne kui olen inimest uuesti näinudki !!!
Hing laulab. Üminal ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar