reede, 18. detsember 2009

Tervistparandav külmavares

Prr, ilm on vahepeal külmaks läinud. ( eksole ime jah, teised panevad ammu blogidessejäätuvate veekogude pilte üles, mina ärkan alles nüüd, kus pakane juba nädala jagu meid kimbutand...).
Aga jah, Kui teisipäevane kütmisring asjaolude ebasobivuse tõttu taas vahele jäi, siis keksnädala õhtutunnil koju ilmudes näitas termomeeter elutoas vaevalt 15 soojapügalat. Ja seda on minusugusele külmavaresele vähe! Ikka 22 kraadi olgu ära, vähemaga ma ei lepi.
Ja asusingi usinasti kütma ( ja puid tassima ja kuivatama -soojendama ja...). Oh seda turgutavat tervisesporti talvises karges õhus ( teate küll, puuriitadel turnimine, puusülemite vinnamine ja mäest üles tuppa kandmine ja ladustamine). Tervis tuleb, mis mühin. Ei mingeid migreene.
Merel on ka juba jää, seejuures üsna paks. Nii et teadjamad juba ennustavad - paar nädalat veel taolist külma ja meil on jälle jäätee. Hurraa, massid kogunegu jälle siia ATV-dega tuuritama...

Ah, mis ma torisen tegelt. Pean hoopis ennast vahepeal väheke kiitma - olen end kokku võtnud ja kiusatustest hoolimata terve nädala suutnud kohvile ei öelda( täna hommikul oli ahvatlus vastupandamatu, aga õnneks oli kohvikoor vahepealsete päevade jooksul halvaks läinud...jee!). Üldse saan öelda, et kohv võib minu jaoks vabalt jääda seltskonnajoogiks, st mul pole probleemi juua seda ainult siis kui keegi juhtub külla tulema või linna peale kellegagi kohvetema tahan jääda.
Tuleb tõdeda, et see hommikuse kohvi ergutuse värk on ka suuresti peas kinni - kange tee annab täpselt sama efekti ( kui mingeid efekte jookide abil üldse õnnestub saavutada, pigem on asi siiski kosutavas ja enese mõõdupuule vastavas unekoguses mu meelest).
E-ained menüüs on järgmine õppetükk, millega lähiajal rinda kavatsen pistma asuda. Esimesel lugemisel tundub ulmeliselt keeruline teadus, aga küllap ma end sellest läbi järan ja endale meelepärase-vastuvõetava sealt välja selekteerin.

Aga homme, oh jah, tuleb tahes-tahtmata see paljulubat` pealinnatuur ette võtta (ma pole seal terve aasta käinud, olen ikka maakaks küll hakand!). Eks siis on muljeidki jagada( kohvikusse ja loomaaeda!) ja ohkida, kuidas terve nädalavahtus selle alla läks ja midagi muud ei jõundki...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar