teisipäev, 29. detsember 2009

Triibulised sukad

Ma ostsin enesele mingi äkkidee ajel paari nädala eest ilusad musta-punasetriibulised sukad. Need kohe kutsusid mind sealt poeriiulil ja ... Mõtsin siis, et ohoo, lähen nedega line-tantsu jõulukale ja välgutan seal uhkusega.
Täna õhtul ongi see jõulutantsulka juba. Eeem... kuidas seda nüüd öeldagi. Ma vist ikkagi ei pane neid. Sest:

Ilm on kole-kole (tuuline ja märja lumega, mis teeb küll looduse vapustavalt postkaardiilusaks, väljas on praegu meil tõeline talvemuinasjutt, sest hommikust saati on ühtse hooga aina puistanud, ... aaga seelikuga sellise ilmaga kuidagi eriti ringi liikuda ei kannata paraku).

Seelik, millega neid kanda tahtsin, ei läinud ka pooletunnise trrikimise järel sirgeks (kas on üldse võimalik kolmekordse volangäärtega seelikut triikida, korralikult ma mõtlen? Mina teen küll nii, et kiht kihi kaupa, aga ei mõika...).

Mul pole sobivaid jalanõusid sinna juurde. See ongi tegelikult asja tuum - eile olin pool õhtut nagu pesueht hilpharakas peegli ees ja muudkui proovisin erinevaid kombinatsioone ja kas on ka jalas nii mugavad, et nedega 3-4 tundi jaksab järjepanu tantsutada ja... Ainukese variandina jäid viimaks kaalukausile mu igilemmikud pikaninalised kauboikingad, aga need on helepruunid!!! No miks need ei võiks mustad olla??? On ikka häda- musta-punase kirju kostüüm ja helepruunid jalanõud ei sobitu ju mitte kuidagi ( kaalusin ka varianti kingad viksiga mustaks möksida, aga see pettus vist ei läheks väga läbi... :((
Nii et ega midagi- teksaspüks jalga, roheline line-tantsu särk ülle ja ilus küll. Nagunii teised on ka nii, lohutan ennast, sulangi paremini massi...
Aga minu ilusad triibulised sukad ikkagi ...öhöööö....

No pole hullu, varsti tuleb kevad ja selleks ajaks sebin omale kuskilt ilusad mustad kingad või saapad sinna juurde ja välgutan nendega ikka ringi, kus tahan.
Aga nüüd kohe varsti - tantsulkale!

1 kommentaar:

  1. See ei lähe ka nüüd päris teemasse, aga ma ei saa mainimata jätta, et olen väga liigutet valituks osutumise puhul.
    Imetabast triibulisesukalist uut aastat sullegi!

    VastaKustuta