neljapäev, 17. detsember 2009

Üldiselt mulle mehed meeldivad...

(Täna ei saa jälle kuidagi pidama, muudkui postitan.)

Aasta algupoolel oli mul juhtum, kus üks juba tugevas keskmises keskeas kunstnikuhingega meesterahvas hakkas mulle väga kangekaelselt silma heitma ega suutnud kuidagi mõista, miks ma tema katsete suhtes nii tuimaks ja sallimatuks jään. Ma ei osanud talle seda fenomeni ka kuidagi mõistlikult seletada - ütlesin, et no näed, pole midagi teha, mõnega tekib "keemia", mõnega mitte, siin ei aita punnitamine ega kaine kaalutlus ega miski nõiajook ka mitte... Kui ta siis ühe väga pika ja piidleva telefonikõne ajal jutu sisse pikkis, et "Vaata, sa meeldid mulle hoolimata sellest, et sa pole just kõige ilusam naine, keda oma elus olen kohanud..." No arvake ära, kas see suurendas minu soovi temaga edasi suhelda?!?

Leidke mulle mõni naine, kes tahab sümpaatse härra silmis olla "mitte maailma ilusaim naine" ja leppida 23. -nda kohaga pingereas... Mina ei tea ühtegi.

Mees peaks siiski oskama naisele härrasmehelikult läheneda, isegi siis kui tema katsed on ette luhtumisele määratud.
Samuti peaks mees mingil määral ka oma välimuse eest hoolitsema( kuidas sa saad teha etteheiteid naise välimuse kohta, kui sa ise näed välja nagu kalkar, deklareerid kohe avalikult, et liigne pesemine pole tervisele hea ning vaikne jutt jääbki kuulmata, sest suu haiseb nagu... Ah, ei taha mõeldagi... Miks on meeste ja naiste vahel neis asjus ikka veel nii suur kuristik?
Mulle näiteks meeldib, kui mees hästi lõhnab, maitsekalt riides on ja igas olukorras viisakas ning austav suudab olla.
Ürgisased, machod ja pullivennad mulle peale ei lähe.Varem arvasin, et katkise kampsuniga boheemlased on ka lahedad. Nüüd enam mitte. Nood eelpoolnimetatud "turnivad mu kohe offi" nagu üks tuttav selle kohta ütleb.

Võin valehäbita tunnistada, et eelistan jah veidike tossikesi või kui soovite siidikäppasid ehk siis üldiselt meie jõuühiskonnas vähem aktsepteeritavaid isendied, kes hakkavadki meil aina enam defitsiitsemaks muutuma. Kahjuks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar