kolmapäev, 21. oktoober 2009

InterNEEDUS

Uhh, ma ei saa kohe mainimata jätta, et omaoodi on see internet üks igavene needus, ajaraiskaja ja põhjatu endasseimev mülgas küll!
Siin ma nüüd istun, ise viimase nädalaga põhjalikult blogistunud, juba pool päeva teiste põnevate inimeste blogides ja avastan aina uusi ja uusi ja siis veel uusi ja huvitavaid ja huvitavamaid ja veel huvitavamaid avalikke päevikuid mind köitvatel nii keele, kirjanduse, teatri kui looduse teemadel ja sukeldun ning kaevun nõndamoodi üha sügavamale, tahtes üha rohkemat endasse ahmida, nii et õhtuks on jälle silmad kõõrdi ja punased ja oimetuks tegev peavalu kardetavasti platsis.... Ma tean, et nii ei tohiks oma tervisega mängida. Aga hirmus põnev on ka. Ja tegelikult oleks vaja pisut aktiivsemalt paar töötliigutust veel isegi teha. Ikka on lihtsam öelda, et ma homme ... jne
Ma tean, ma olen lootusetult kehv enesetaltsutaja.
Aga õhtul kohe peale tööd on mul kena plaan minna Rumpo ninale ilusat sügispäeva nautima. Olen juba võimatult kaua mere äärde igatsenud. Täna viimaks näib, et olud on igati minu poolt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar