kolmapäev, 6. jaanuar 2010

Imelik mõte

Loen muudkui blogidest, kes, kus ja kui kaua aastavahetusel pidutses ja millises joobeastmes inimolendeid teel koju kohtas...
Hmm, ka A, kes mulle uue aasta hommikul korduvalt ja iga korraga aina rohkem purjutanuna helistas, väitis, et uue aasta hommikul lausa PEAB ju pidutsema...
Et mis mõttes peab? olin hämmeldunud. Ja kas pidutsemine peab tingimata tähendama ennast enam-vähem kooma joomist?
No, igal juhul on see täiesti normaalne, tõmbas mu vestluspartner end veidi tagasi. Ja alkohol käib ikka pidude juurde. See on täiesti normaalne...
Ei, minu meelest küll alkoholi (kuri)tarvitamine eriti normaalne ei ole. Samuti ei ole minu jaoks pidutsemise ja alkoholi vahel võrdusmärki. Juba ammu.
Nojah, sina oled jah selline teistsugune inimene, püüdis A mu teisitimõtleja äkkarvamusi rahustada...

Njah, niisugune paari õhtu tagune vestlus meenus siis.
Nii kahju, et mind peetakse nö normist kõrvalekaldujaks. Selle pärast, et mina ei pea alkoholiuima normaalseks seisundiks ja et ma selle pärast südant valutan, kuidas enamik kaaskodanikke end mõõdutundetult igal võimalikul ( ja ka võimatul) juhul erinevate sõltuvusttekitavate ainetega mürgitab.
Olen mina imelik või on maailm minu ümber imelik, tõstab minus ikka ja jälle pead üks igivana ja äraleierdatud küsimus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar